مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-16سياسي

فارس من|آموزش و پرورش تکلیفی در خصوص شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ندارد


رییس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص مشکلات و حواشی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، گفت: آموزش و پرورش در این خصوص نه وظیفه ای دارد و نه تعهد و تکلیفی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد را نجات دهید یکی از سوژه هایی است که توسط مخاطبین خبرگزاری فارس در سامانه فارس من به ثبت رسیده و خواهان پیگیری مشکلات این شرکت شدند.

با توجه به اینکه ثبت کنندگان سوژه مشکل را متوجه آموزش و پرورش عنوان کردند بنابراین خبرنگار فارس نیز موضوع را از رییس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی پیگیری کرد.

عباس عنوانی با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان تابع قوانین خود هستند و از نظر نظارت تابع وزارت آموزش و پرورش نیستند، اظهار کرد: از نظر قوانین این شرکت تابع قانون شرکت های تعاونی مصوب 1350 است.

وی ادامه داد: این شرکت ها زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، بنابراین ایجاد، شکل گیری، تهیه اساسنامه، نظارت بر این شرکت ها و برگزاری مجامع عمومی، انتخابات و انحلال تابع قوانین گفته شده و نظارت هم برعهده وزارت کار است.

رییس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: آموزش و پرورش نه تنها در این خصوص کوتاهی نکرده، بلکه خود در این رابطه مدعی است و در مواردی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|آموزش و پرورش تکلیفی در خصوص شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ندارد

فارس من|آموزش و پرورش تکلیفی در خصوص شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ندارد